...

Den här helgen har jag bara tagit det lugnt, faktiskt.

Igår var farmors begravning och det kändes rätt skönt att ta farväl. Fast när jag kom in i kyrkan och såg kistan kändes det helt overkligt. Och verkligt, på samma gång. Det kom lite som en chock när jag insåg att hon inte finns kvar längre. Det sjuka med begravningar är att de är så hemska och så fina, samtidigt. Jag mådde rätt dåligt dagarna före men det kändes inte lika tungt på begravningen som jag trodde. Kistan och farmor var omringade av vackra blommor och på kistan stod vår lilla blom-ängel.

Jag har inte direkt varit partysugen den här helgen så jag har spenderat den med familj och vänner. Har varit skönt att få lite stöd av de som står mig allra närmast. Ikväll har vi haft spelkväll o spelat Plump. Och jag utklassade dom andra helt sjukt mycket :D Andra omgången lyckades jag komma undan med bara två stackars plumpar, det ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0