chill söndag

Imorse tog jag sovmorron, sov tills jag vaknade av mig själv :) Fixade iordning en smarrig frulle o efter det har jag storstädat. Började lite smått igår med badrummet och idag har jag gått lös på hela lägenheten. Har skrubbat varenda skåplucka o kakelplatta för en gångs skull. Det är sånt som jag annars mest gör när jag flyttstädar :P

Tog även tag i min överfulla garderob som attackerat mig varenda gång jag öppnar den. Har rensat den ganska nyligen så jag vek bara om alla kläder o la dom fint så nu hittar jag där igen :)

Älskar känslan när heeela lägenheten är nystädad o fresh :)

Nu tänker jag dra iväg o träna. Fick sån jääkla tränningsvärk efter instruktörpasset nu i veckan så jag har vilat tills nu :P



Suddig bild på moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0