Tjoooooo!

Jag har visst råkat dissa bloggen den senaste tiden.. Har varit busy! C-uppsatsen tar upp all tid dagtid och på kvällarna står träning eller häng med mina nära o kära på schemat :)

Uppsatsen rullar på för fullt och det går faktiskt över förväntan. Med tanke på att vi måste vara klara mer än en månad före de flesta andra som skriver uppsats nu så har vi inte så mycket annat val än att göra vårt absolut bästa. Men det är det värt för att kunna åka utomlands o plugga och vara klar med allt här hemma :)

Den här helgen har varit lugn och skön. Fredagskvällen spenderades med vänner, vovve och soffhäng. Lördagen började med jobb och sedan rullade jag över till Linn som bjöd på tacos. Eller ja, hennes pappa bjöd :) Mums! På kvällen mötte jag upp vänner och gick på bio. Vi såg Breaking Dawn och den var riktigt bra :) Så nu är det bara att vänta ett år till på sista delen...

Imorse vaknade jag för en gångs skull nykter och pigg :D (för att vara söndag hehe) Passade på att julstäda lägenheten så nu glänser den :D Jag är en sucker för julmys och är sugen på att plocka fram julstjärnan och lite annat pynt men det får nog vänta lite.. Några dagar till iallafall.. Kanske :P

Har hunnit med en promenad i höstrusket med Sara också. Inte helmysigt väder men det är alltid skönt att röra på sig. Nu ska jag strax tvätta och sen kilar jag över till L och myser lite.

Bjuder på ett gäng bilder!










Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0