Hej o hå!

Det har blivit sen middag några dagar den här veckan. Riktigt sent. Men attans vad god mat jag lagar haha :D Jag höll på att avlida av hunger efter dagens typ fyra timmar på gymmet (inte bara träning dock, gruppass + sola + simma) och jag var lite smått grinig höhö så maten satt bra fint i magen :)

Kvällens middag blev pannbiffar med kokt potatis. Jag har ju blivit en matlådetjej den senaste tiden och ett krav på mina matlådor är att dom ska vara riktigt smarriga och en aning nyttiga iallafall. Så till pannbiffarna blir det gräddsås, mammas lingonsylt, brysselkål och stekt lök. Kommer nog vara nöjd efter lunchen imorrn :D

Nu ska jag dela upp maten i matlådor och sen väntar sängen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0