Efterlysning!

Vart är snön??

Enligt min åsikt borde det falla stora fina vita mysiga snöflingor från himlen vid den här tiden på året. Men icke!


Elenor <3 snö ju!

Oh well, min julkänsla har börjat infinna sig iallafall. Jag har försökt att hålla mig från att  börja julpynta men idag hängde jag upp min julstjärna i fönstret :) Måste ju vara fint till första advent!

Snart kommer Erika hit o så ska vi ta en liten promenad. Mina tokheta skor som jag beställt har kommit så vi ska hämta dom. Det roliga är att tydligen tycker Posten att mitt närmaste ICA är ICA Nära Pettersberg. WTF haha? Aja, får ju frisk luft iaf..

Seeeeeen ska vi kika på flygresor till Bangkok. Börjar bli tid att boka nu :D 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0