Come here, stay with me, stroke me by the hair

Målet för kvällens löpning var fem km men jag kände mig pigg i kroppen så jag ökade takten lite, höjde volymen på musiken o sprang sex km. Och på det blev det lite mage o lite rumpa. Gött :)

Jag är galet peppad o inspirerad med träningen just nu. Det är så skönt :D Just nu kör jag väldigt varierat så det är nog till stor del därför det är så roligt. Jag blandar friskt löpning med gruppass o träning med vänner o simning :)

Nu blir det middag för mig.




Kommentarer
Postat av: MARCO NOBRE

Nice me , im training a lot everyday :) we should go run together one day, but i allways gym in the mornings:) have a good time

2011-11-22 @ 20:13:00
URL: http://marconobre.blogg.se/
Postat av: Elenor

Vilken tid brukar du träna? Vore kul att springa ihop :) fast jag är dålig på att springa med andra haha :p ha det bra :)

2011-11-22 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0