dunkande hjärtan klockan kvart över fem

Idag har jag haft en galet skön dag :D Fler såna här tack!!

Dagen började visserligen med några timmars plugg i skolan men sen åkte jag till hundbadet på Framnäs med min syster, Sara och Goliat. Hehe stackars lilla Goliat har inte riktigt lärt sig simma så han såg rolig ut när han försökte. O han gjorde sitt livs första dyk från bryggan, men han var nog inte beredd på att han skulle komma under vattnet. Sötboll <3

Efter hundbadet (eller bryggchillandet för min o Saras del) så tog i ut Cera på en långpromenad i eftermiddagssolen.






















Fett bra dag :D Får se hur min kväll blir. Jag är sällskapssjuk :P

                                                                                                            Välkommen in - Veronica Maggio


Kommentarer
Postat av: Mikael

Riktigt sweet med bilderna! :D Hojta till nästa gång det blir gottande i solen så kommer jag också :)

2011-05-09 @ 19:49:08
Postat av: Mikael

Riktigt sweet med bilderna! :D Hojta till nästa gång det blir gottande i solen så kommer jag också :)

2011-05-09 @ 19:52:14
Postat av: Anonym

gottaste gottaste!

2011-05-09 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0