run Forrest, run

Jag vaknade nog på fel sida imorse för jag har varit irriterad halva dagen typ. O inte blev det bättre när vi försökte jobba ihop med gruppen i skolan.. Suck. Tur att den här terminen är slut snart! Men nu är vi i princip klara med kampanjplanen så jag måste bara finslipa på min presentation ikväll.

Men först blir det en lätt löprunda :) Imorrn är det Vårruset så jag måste ju vara pigg o redo i kroppen. Tyvärr så kommer uppladdningen inför Vårruset imorrn inte vara den bästa. Vi har presentation av kampanjplanen imorrn och våra underbara (?) lärare har bestämt att man måste lyssna på ALLAS presentationer. 19 grupper. Gånger 20 minuter per grupp. Segt.

(Och så blir jag sjukt nervös av att prata inför folk så det hjälper ju inte att det är 70 pers vi ska snacka till)







Några pics från min helg

Ne, nu blir det en löprunda för mig. Sen väntar kyckling med potatissallad och lite mer plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0