åsknatt

Inatt kom årets första åsk-oväder. Lite mysigt tycker jag :)

Jag tyckte jag hade förtjänat en sovmorron så jag sov ut i morse. Sen fixade jag iordning en stor frukost med rostad macka, kokt ägg, mango-juice och yogurt med jordgubbar. Mums!

Det blev en förmiddagspromenad på en timme och när jag kom hem såg jag att min klänning från Elise Ryan som jag beställde från nelly.se hade kommit. O den var sjukligt fin :D Får se om jag inviger den på inflyttningsfesten jag ska på i helgen.


Nu blir det lunch och sen måste jag plugga hemifrån. Kampanjplanen måste bli klar. Suck.

Önskar förresten Sara lycka till på sin första dag på nya jobbet :)

Hörs sen, puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar!! :D

2011-05-12 @ 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0