woop woop!

Mysig dag idag, o jag gillart! Solen skiner och jag har i princip varit ledig från skola idag, har bara varit där en liten sväng o förberett inför opponeringen imorrn.

Förmiddan spenderades på Björnön med syrran o Goliat :) Jag lämnade blod igår för första gången o ska ta det lite lugnt med träningen nån dag nu så det var skönt att ta en promenad. Jag känner mig riktigt pigg, men så fort jag gör nåt ansträngande så blir jag yr o så börjar det bli svart framför ögonen.



Sötis-Goliat på Björnön idag :)


Jahaaaapp vad ska jag hitta på resten av dagen då? Tror faktiskt jag ska ta mig en promenix till ICA o köpa nåt gott, o sen ta en tripp till solarieöarna o få lite färg :) 



Dagens lunch! Sallad med parmaskinka o mozzarella <3


Kommentarer
Postat av: erika

Duktig du är som klara o ge blod :) ! Ser mysigt ut där hemma! Fina Goliat!

2011-03-18 @ 07:52:30
Postat av: Tiniusnatalie

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-09-09 @ 07:45:39
URL: http://tiniusnatalie.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0