So hold your head up, girl and you'll go far

Jag har varit lite dålig med uppdateringarna på sista tiden känner jag.. Har inte riktigt haft tid :P Mina dagar har bestått av plugg typ.. Men det känns bra nu för vi har jobbat på bra :) Så jag är nöjd!

Igår kväll blev det spontant häng på Circus med lite vin o Gin o Tonic :) Ja juste, efter skolan tog jag en sjukt skön löprunda på gymmet. Sprang 5an för första gången på flera år haha :P Nu måste jag ju sätta nytt mål.. Hmm milen?!

Imorse ombesiktade jag bilen.. O det gick bra.. Nästan. Alla tidigare fel var ju fixade så dom var inga problem. Dock så kunde dom ju inte göra avgas-mätningen förra gången eftersom avgasröret var lite trasigt. Så det mätte dom nu.. O tydligen så är min bil för tillfället en hälsofara typ för värdena slog ut deras mätinstrument sa besiktningsgubben. Så nu måste jag fixa det. KUL. VERKLIGEN JÄTTEKUL. För det finns ju inte andra saker jag hellre vill lägga mina stackars slantar på.. Men nee nu ska jag inte vara sån, det är ju faktiskt mitt val om jag vill behålla bilen eller inte. O det vill jag ju <3

Min kväll har jag spenderat hos mami :) Vi åt fruktsallad o kollade på deras Thai-bilder :)

Sooo vad händer i helgen då? Jag vet faktiskt inte haha.. Det visar sig helt enkelt!






Nu ska jag bädda nytvättade lakan o krypa ner i sängen snart :)
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0