tgif!

Nu är det HELG :D äntligen! Jag är piggelin idag också. Har en skön känsla i kroppen just nu :)

Började dagen med välförtjänt sovmorron o sen hoppade jag iväg till gymmet. Där tog jag mina första darriga springsteg på löpbandet för detta år. Eller egentligen någonsin för jag är inget fan alls av att springa inomhus. Vill springa ute så jag har ett mål. Det är svårare att fuska då :P Och så har jag nåt att titta på utomhus. MEN det gick faktiskt riktigt bra idag!  Trodde jag skulle tröttna på en gång. Jag hade lyckats glömma min iPod också och då brukar jag tycka att det är riktigt tråkigt att träna men det var rätt kul idag iallafall. Sprang inte så långt, strax över 3 km blev det, men jag är nöjd ändå :) Jag ska springa Vårruset i år så jag måste lyckas ta mig runt 5 km då men det ska nog inte bli nåt problem.. Hoppas jag :P

Efter gymmet var det dags för seminarie i skolan. Vår grupp tog nog några extrapoäng eftersom vi bjöd hela klassen på chokladbollar :P Vi hade valt att analysera en annonskampanj från Delicato så vi tyckte att det passade. O alla blev glada :D

Ikväll är det fredagkväll! O jag har faktiskt inga speciella planer men jag gissar att det blir en lugn kväll med mys av något slag :) Jobbar imorrn så då måste jag vara pigg. Sen imorrn kväll är det paaaarteeeey :D

Ooh, måste berätta hur stolt jag är över min pappa också. Han körde stafettvasan idag och var jätteduktig! Han fick sträcka nr 2, som är en av dom längsta. 2,4 mil och nästan bara uppförsbacke körde han på under två timmar :) Det är sjukt peppande att ha mål när man tränar. Pappa har åkt jättemycket längdskidor den här vintern och han sa att han aldrig hade orkat annars. Vårruset och Beach 11 är mina mål just nu för min träning :P Jag vill må bra av att träna, och det gör jag verkligen! Men jag bryr mig ju om hur jag ser ut också, självklart, så jag har vissa kroppsdelar jag tränar mer än andra.. Det skulle kännas bra att ha en tränad mage o tajt rumpa lagom till sommaren :D

en bild från när jag precis hade köpt Pärlan <3




I just came to say
hello!
(Martin Solveig ft Dragonette)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0