Long distance runner

Tentan-från-Helvetet är avklarad! Eller ja, den kanske inte blir godkänd, men jag har gjort den iallafall. Och det känns GÖTT! För första gången sen jag började på högskolan satt jag o slet med tentan ända tills tentavakterna sa att tiden var slut. O jag är tjejen som annars brukar vara först klar i hela tentasalen typ :P Vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken att jag satt längre idag.. Tentan kändes iallafall  sådär.. Jag hade bara hunnit läsa typ 250 sidor av 500, så det var tur att det var open-book tenta och att jag läser snabbt :P

Efter tentan blev det lunch på Grekiska Kolgrillsbaren. Mums :) O sen satt vi läänge i skolan och kämpade på med vårt aptråkiga PM...

Sen tyckte min kropp att det var dags för ett återbesök på mitt kära gym. Idag blev det rätt mycket kondition o sen hela kroppen. Massa situps :P Ska ju ha magrutor till sommaren har jag ju sagt haha !

Kvällen har spenderats på bästa möljiga sätt. Med mina fina vänner, chips, dip o Big Brother :P

Och just nu ligger jag som en strandad val i soffan...






Sara, jag o stjärnorna :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Om man siktar högt lär man ju komma en bit iaf. Så vi siktar väl mot stjärnorna helt enkelt :)

2011-03-28 @ 23:44:44
URL: http://akadandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0