I'm walking on sunshine

wooooaaaaaaaah!

Galet fin dag idag :D Vaknade strax före 10 av mig själv och var piggelin! Bestämde mig för att vårstäda min lägenhet så jag städade o skrubbade o rensade till och med duschavloppet. Usch, det luktade äckelpäckel kan jag säga! Men nu kan jag duscha igen utan att ha vatten över hela badrumsgolvet :)

Sen högg jag in på plugget och läste om konsumentbeteende i några timmar..

Men sen tog rastlösheten över så jag hoppade i mina gamla promenaddojjor o gled ut i solen på en lång promenad :D Åååååh vad fint det är ute! Och varmt!! Jag tog vårens första promenad utan jacka. Termometern på Stora Gatan stod på 10 grader. Lovely!!

Gissa vem som har planerat att moffa ikväll??!











En hel hög med bilder på mig, ifall nån saknade såna :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Moffa bör man, annars dör man!

2011-03-20 @ 18:57:21
URL: http://akadandie.blogg.se/
Postat av: Marcus

Way en blogg till att läsa wonederful!!

2011-03-21 @ 01:08:41
URL: http://mackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0