I'm good, I'm gone

Oj oj, vilken helg det blev!

I fredags blev jag spontant hembjuden på middag hos min kära mor som åkte till Thailand inatt. Gaalet god mat bjöd hon på, inspirerad av en rätt hon och hennes sambo blev bjudna på på Island.
Brynta pilgrimsmusslor och en god köttbit som serverades med bakad potatis, sallad och en guacaioli! Hehe, meningen var att det skulle vara en aioli och en guacamole, men mamma hade bara en avocado så då blev det helt enkelt en blandning!

Efter middagen rullade jag och pärlan till S :) Det blev fredagsmys och Big Brother :P Tyvärr avslutades kvällen med en p-böter. Suck

Lördagen bestod av jobb och ännu en spontanmiddag! Den här gången var det Saras vän D som agerade kock och återigen; OH LORD vad gott det var!! Till förrätt serverades en sallad med parmaskinka, mozzarella och parmesan och huvudrätten bestod av en italiensk pastasås och spagetti. MUMS! Till maten klunkade vi i oss en hel del GT, vin och champagne...

Vi bestämde oss för att våldgästa Sandra och Fredrik så vi hoppade in i en taxi och åkte dit o det var riktigt trevligt där :) Så småningom, strax före 1, snubblade vi vidare mot BMB där vi slapp köa.. Vi var inne i omkring en halvtimme innan vi tyvärr blev tvungna att åka ambulans till akuten :/ Nu är allt bra igen, men fasen vad rädd jag var där ett tag.. 




lekte isklätterska i Abisko 2010 :)

(Btw, jag trollade lite på söndagen och vips så blev jag av med parkeringsbötern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0