haha!

Jag kom ihåg mitt lösenord :D so, Im back! vad det nu betyder, kanske bara blir det här inlägget.. jag är glad att jag har behållit bloggen för det känns lite kul att jag kan gå tillbaka hit o minnas lite.

jahaa så vad händer då? lite allt möjligt faktiskt! massor av bra saker men även en del mindre bra saker, tyvärr.. tror jag håller de mindre bra sakerna för mig själv, iallafall idag..

så, till dom bra sakerna! jag fick ett besked igår som är helt galet! nästa vår kommer jag att plugga o mysa runt i THAILAND!!! både jag och E kom in på Bangkok University International College och jag är sjukt pepp för det :D jag ser fram emot att kunna göra massor av småtrippar runt om i landet till fina paradisöar. har hört att det ska vara ganska enkelt att få bra betyg på den skolan vi ska gå på så förhoppningsvis så har vi tid att göra en hel del resor. LÄNGTAR!!!

o sen en annan bra sak, jag o S har sökt jobb i Oslo, såå med lite flyt så kör vi truck i sommar o ser slantarna rulla in på våra konton :D min bror och hans vänner har jobbat där tidigare och ska göra det i sommar också. så lyckas vi få jobb där så kommer vi nog att bo ihop allesammans :) tror det kan bli riktigt skoj, nån gång måste man ju bo i Norge, så är det bara!

jag känner att jag VERKLIGEN borde träna idag, men jag har tvättid nu o orkar inte tvätta hela natten, så jag tänker nog faktiskt vara lat och mysa hemma istället, man får göra det också ibland tycker jag.
men sen jag har börjat träna mer så tycker jag att jag mår mycket bättre o har blivit piggare :)

nu får det nog räcka för idag.. efter den här lilla updaten om hur mitt liv ser ut idag.  

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0