fredagsbarn

Det är jag faktiskt, född på en fredag! Men det var inte alls det jag skulle säga.
Det kommer sjukt konstiga ljud från min grannes lägenhet. Har suttit och lyssnat ett tag och har nu ett par kvalificerade gissningar.

Grannen möblerar om (det är ungefär så det låter, men eftersom klockan är 12 på natten en fredagkväll verkar det lite konstigt)

Grannen dammsuger (nånting dras ju över golvet. men återigen, varför dammsuga en fredagnatt?)


Grannen har sex (isåfall säger jag grattis, för eftersom jag inte har hört ljudet tidigare så verkar det inte hända alltför ofta)

Hoppas det slutar låta iaf för jag ska sova nu!





Kommentarer
Postat av: Dandie ;)

Måndagsexemplar är ju tillverkade på en måndag. Så frågan är ju, när är du tillverkad?? ;P ha det skoj ikväll! Se till att få något att blogga om inatt när du kommer hem :P

2011-03-05 @ 15:44:25
Postat av: e

haha jag tror att jag helst inte vill veta! har räknat ut att jag är tillverkad på sommaren men det får nog räcka :P haha fylle-blogga.. vem vet :P

2011-03-05 @ 15:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0