onsdagskväll

Om man utgår från att det är onsdag och att klockan är runt halv tre skulle man kanske kunna tro att detta är ett fyllebloggsinlägg. Så är dock inte fallet! En och annan drink har väl kanske slinkit ner iförsig om jagska vara helt ärlig..

Måste bara skriva lite, för det hände en lite rolig grej ikväll. En kille kom o satte sig vid vårt bord på Å ikväll o ville prata med oss. Sen när vi skulle gå tog han tag i min arm och sa att han gärna skulle vilja smsa mig, o alltså ville ha mitt nummer. Jag slängde ur mig den första bästa ursäkten jag kom på och det blev typ "eeeeeeh vi kanske ses här igen snart... jag är inte singel (?!)"

När vi var på väg därifrån kom vi på att vi kände igen honom så vi googlade lite och kom fram till att han var med i Idol för nåt år sen och kom rätt långt. Hehe, där ser man :P

Kommentarer
Postat av: victoria

åhhh men vem vare då? :)

2011-06-02 @ 11:06:05
Postat av: elle

Hehe det vill du bra gärna veta va :P Jon heter han, vet inte vilket år han var med..

2011-06-02 @ 14:48:04
URL: http://ohnoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0