nygammal kärlek




Äntligen bestämde jag mig för att investera i ett par nya Converse. Mina gamla älsklingar är en aning slitna efter år av vilda äventyr så nu har jag ett par nya kritvita :)

Har haft en superskön dag på stranden med ett gäng vänner. Jag badade i Mälaren för första gången :D Hehe lite kallt var det.. Kvällen har spenderats hos pappa där vi har firat syrran :) Vi grillade och åt galet god tårta. Busade såklart lite med Goliat också.

Nu har jag precis gjort klart opponeringen tills imorrn. Seegt med skolgrejs påkvällar men det är bara tre dagar kvar nu tills jag får efterlängtat sommarlov och semester :D 

Lite bilder från sista dagarna:







Mitt beslut. Kanske är det dags att denna resa tar slut.


Kommentarer
Postat av: Haakontomine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-09-06 @ 09:28:22
URL: http://haakontomine.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0