min midsommar i bilder




















Några bilder från min midsommar i Leksand. Helgen innehöll sill, nubbe, grillat, midsommarstång o små grodorna, hemmafester, midsommarkrans, svarttaxi, borttappad mobil (inte min), fäbodar, meta aborre (fick bara mört dock), hittad mobil i Falun, kubb, ösregn i Gropen, stöld av cykel och mys med hundar och en katt. O massa mer :) Fin helg.

Nuuu är det snart en ny vecka! Min sista "semestervecka" innan jobbet drar igång på riktigt. Väderprognosen visar värme och sol och på torsdag drar Västerås Cityfestival igång med massa bra artister :D Hoppas på en bra vecka! Jag måste bli frisk nu för det här med att vara sjuk o inte träna håller inte för mig. Imorrn blir det nån slags träning vare sig min kropp orkar eller inte. Lunchdejt med Linn står på schemat också imorrn :) Och slappa i solen så klart, soljunkie som jag är.  Pappa har tydligen byggt en pool så jag kanske åker dit. 
<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0