nattuggla

Jag skulle sova 11 ikväll hade jag bestämt mig för. Sen kom jag på att jag ville byta lakan och fixa naglarna. Och att jag hade glömt hämta tvätten i tvättstugan. Så nu är klockan lite senare :P

Idag har jag jobbat. Vi har skrubbat o rensat i butiken, välbehövligt. Nu är cheferna på semester så det är vi som bestämmer. Och då bestämmer jag att butiken ska bli bra mycket fräschare. Hittade exempelvis gamla VHS:er idag när jag städade, när slutade såna säljas liksom?!

Efter jobbet fixade jag ihop en god sallad till middag o sen blev det en timmes powerwalk för mig med P3 dokumentär i öronen, om apartheidtiden o Nelson Mandela. Har varit rätt slapp senaste tiden och det känns i min kropp. Gillar inte känslan av att vara otränad. Men en tvåtimmars promenad igår, en timme idag o gymmet imorrn bitti blir fint :)

Imorrn är jag ledig. Hoppas på sol o värme för då blir det en dag på sjön i pappas båt :) 

Jag och S försöker smida planer, är sugna på att dra en spontanresa till Norge i helgen. Tror min fina vän skulle behöva det.. Men samtidigt är ju V hemma och mitt lilla studentkonto ekar tomt typ.. Sugar daddy nån? :P



Aja, godnatt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0