You got a fast car..

Ibland undrar jag varför jag tränar tills det gör ont i kroppen.. Men sen minns jag ju, jag älskart :D

Den här veckan har det blivit rätt mucho träning för mig. I måndags körde jag spinning och yoga, i tisdags körde jag en timmes funcional-pass och en timme body combat. Igår vilade jag dock! O idag har jag kört ett body pump-pass som var tufft! O efter det blev det en spontan promenad hehe. Men god damnit vad bra det känns i kroppen nu efteråt :D O det är sjukt kul att se resultat.

När man pratar med killar får man höra att dom tror att vi tjejer mest tränar för att förbränna fett. Men det stämmer inte tycker jag! Det är ju mycket roligare att bygga muskler. Okej, min arma kropp kanske inte väller över av muskler, men det syns faktiskt skillnad. Och känns! Det går rätt fort att nå resultat och man blir starkare, tro mig!

Juuust det! Höll på att glömma berätta. Vår C-uppsats är nu färdigskriven och inskickad till slutseminariet. Shabaaaam! Vi har slutseminarie på tisdag så det kan hända att vi får göra nån liten justering. Men den är i stort sett klar. Idag var vi ute på ridskolan vi gjort uppsatsen mot och höll presentation om vad vi gjort. Innan vi åkte ut kände vi typ att vi inte skulle ha så mycket nytt att berätta för dom.. Dom anställda är ju kanske inte så speciellt intresserade av att höra vilka teoretiska slutsatser vi kommit fram till. Men vi klurade ut hur vi skulle göra presentationen intressant och fick riktigt bra feedback :D Dom sa att vi gjort det riktigt bra o kreativt. Sjukt kul att höra :) Vi trodde vi skulle hålla på i kanske en halvtimme men vi var inte klara förrän efter runt en och en halv timme. Hehe..

Nee, nu har jag mellanlandat i soffan lite för länge. Duschen väntar på mig sen sängen :)




Pixlig bild, men den får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0