I'm back :)

Ikväll är det dags för min yoga-oskuld att ryka! 45 min spinning o 45 min yoga står på schemat o det kommer bli spännande :) Jag är inte överförtjust i spinning men det kan nog vara bra för mina ben att få si en ordentli genomgång.

Idag hade vi näst sista seminariet för C-uppsatsen. O vi fick bra kritik, vår handledare sa  princip att uppsatsen är färdig att skickas in :) Det är en del småfix kvar att fixa men det gör vi klart på  nån dag.

Har för övrigt fixat lite med Thai-förberedelser idag. Jag har hämtat mitt försäkringskort som vi får av Kammarkollegiet via skolan o beställt nya linser. O sagt upp hemförsäkringen till lägenheten jag har sålt. Goosh, det är en del att fixa för att kunna åka utomlands i några månader. Har gjort en lååång lista med saker som måste fixas men nu börjar det mesta bli grönt :)

Ne, nu ska jag kila iväg. So long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0