I know we could live tomorrow, but I don't think we should wait, no.

Ost och skinkpajen står i ugnen och jag har hällt upp ett glas iskall julmust. Hoppar runt i lägenheten och försöker klura utom jag är hög på endorfiner eller livet haha :D

Mitt flummigaste inlägg hittills tror jag men jag mår riktigt bra just nu. Ikväll kommer E hit o så ska vi ääääntligen boka flygbiljetter till Bangkok :D O jag o en vän har börjat spåna på framtidsplaner som känns bra, riktigt bra. Hemlis från bloggen så länge hihi.

Imorrn ska jag o mamma hänga med min lilla mormor i Gamla Stan i Sthlm hela dagen :) Hon är så himla go min mormor. Imorrn blir förmodligen sista gången jag träffar henne innan vi åker iväg så det gäller att passa på. Jag passar på att slå två flugor i en smäll o ska förbi Thailändska ambassaden också imorrn och ansöker om visum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0