maj maj

tider förändras. såklart. ibland plötsligt och ibland under en längre tid. så lång tid att man inte riktigt lägger märke till det. men man anar det, svagt. men likt ett frö så växer förändringen fram och till slut blir man medveten om den. förändring kan vara hur bra som helst, men ibland känns det inte så. men man inser att det är nödvändigt.

ja, såklart så syftar jag på något speciellt. just nu pågår många förändringar i mitt liv. det händer massor och jag har fått ta många stora beslut. beslut som jag är nöjd med.

men det finns fortfarande frågetecken i mitt liv. beslut som inte är lika självklara.. förändringar som måste ske, men det är oklart för mig hur.

äh, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0