Rock bottom

Där befinner jag mig nu. Ibland vet jag inte vad jag sysslar med. Ingen jävla aning. Som nu. Mycket går emot mig och det som går med mig uppskattar jag knappt. Det kan vara så lätt att ge andra råd och tips men när jag kommer till mig själv står jag alltid lika hopplöst handfallen. Står och stampar i en djup jävla grop som jag själv grävt.  

Jag drömde en dröm inatt. En mardröm där tre av mina bästa vänner var med. Drömmen symboliserade det faktum att ni inte är kvar i Västerås längre och att jag saknar er. Jag kan inte bara ringa och 10 minuter senare går vi en lång promenad längs vattnet i vintersolen.

Nu vänder det!

Kommentarer
Postat av: Viveca

svar: tackar :D

2008-02-05 @ 17:42:47
URL: http://vivecat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0