fyra.


Tiden rusar fram och snart är det verkligen dags!
Om en vecka ligger jag och lapar sol på en kritvit sand och doppar mig i turkost vatten.
Idag började jag packa lite smått.
Det kommer inte bli mycket som får följa med i ryggsäcken!
Jag ska ner på stan en sväng imorrn tänkte jag, och köpa några böcker att ta med!

Jag har insett att det finns många människor som betyder sjuukt mycket för mig som jag aldrig skulle klara mig utan. Tänker inte nämna några, ni vet vilka ni är!


Syster o bror, ord kan inte beskriva hur mycket ni betyder för mig!

Kommentarer
Postat av: Karro

Ha det jättebra där borta i Asien!
När du kommer tillbaka får vi träffas och så får du berätta allt!
Massor av kramar

2007-03-14 @ 17:56:19
URL: http://karolinarosell.blogg.se
Postat av: Karro

Ha det jättebra där borta i Asien!
När du kommer tillbaka får vi träffas och så får du berätta allt!
Massor av kramar

2007-03-14 @ 17:56:29
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0