no, that's too slow

Så var man sjuk igen! Inte så otippat. Bättre att jag blir det nu än om två veckor i allafall! Men nu har jag ju min sista lediga helg innan jag åker och jag TÄNKER inte vara sjuk! Menmen..

Jag har köpt ett nytt tangentbord haha! Var inte så kul att berätta för mamma varför det gamla inte funkade längre.. Har också insett att datorn kommer att krascha inom snar framtid så jag har gett mig in i ett projekt som innebär att alla mina 4 gb bilder ska brännas till skivor. Det tar ju sin lilla tid.. Men oj vad kul att titta på gamla bilder! Dyker nog upp snart på http://ohnoo.bilddagboken.se

För exakt ett år sen var vi i Chamonix. Ojoj vilken resa! Vilka minnen man får från bilderna..

Aaliyah - Rock the boat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0