Herr Haglöf


Johanna var här en sväng idag och jag börjar äntligen förstå att vi snart åker! Vi har pillat & haft oss med min snygga blivande livskamrat Ryggsäcken och  undersökt varenda ficka och fack. Det finns MASSOR!
När den ligger uppochner ser den ut som en skalbagge som ligger på rygg. Hihi = )
Den har ett tufft regnskydd också + att man kan packa in hela bärsystemet. Aj lajk it.
Kom på mig själv när jag gick på stan i fredags med att spana in solglasögon & små shorts & jeanskjolar. Men HALLÅ fröken Elenor det är bara dumt att köpa här hemma! Ska åka med så absolut lite packning som möjligt. Jo visst

Ett problem har vi! Hur ska vi göra med våra mobiler? Jag vill ha med min men samtidigt så kan jag inte använda den och jag skulle hoppa från Eiffeltornet om den blev snodd. Hum..

Jag ska upp 5 imorrn så det är väl dags att sova nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0