dan före dan före dan före dopparedan!

Mitt första inlägg! Jag skrev ett nyss men det försvann så nu är jag arg!! Men men.. Får se om det blir något vettigt skrivet här.. I skrivande stund är jag sjukling :( Jag jobbade igår med feber men det gick inte så bra så jag tänkte vara hemma från jobbet idag och vila och förhoppningsvis må bättre inför helgen. Tråkigt bara för min skjuts att jag glömde ringa och berätta det. FÖRLÅT!

Dagen har bestått av mycket vila och lite tvättande och packande. Och ett telefonsamtal med min blivande resekompis Johanna. Yes, för er som inte vet så styr jag kosan mot Thailand i vår : ) Det kommer att bli underbart! Men det är mycket som ska planeras. Pengar måste sparas också. Tur att jag är bra på det.

Nästan alla julklappar är handlade! Känner mig stolt faktiskt. Det gick rätt enkelt att hitta julklappar i år! Dyrt blev det också.. Men det är ni värda alla underbara människor som finns i mitt liv : ) I år firas julafton hos pappa hemma i Västerås. Vi brukar vara i stugan i Sälen på julafton men nu åker vi dit i på juldagen och spenderar mellandagarna där. Det blir skönt. Hoppas att jag inte bryter några ben (eller nyckelben) den här gången!

Nyår!! Idé, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0