vad hände med respekten?

Det här med tvättstugen i vårt hus börjar bli irriterande. De senaste fyra gångerna som jag har bokat tvättstugan har nån grann-usling snott min tid eller torkat sin tvätt på min tid tre av dom gångerna. Idag höll nån på att torka sina grejer o jag var snäll o la bara i min tvätt o låste inte dörren för att tjuven skulle kunna hämta sin tvätt. Ah, sen när jag kommer ner o ska börja torka har grannen hämtat sin tvätt. Och lämnat torkskåpet på och lämnat dörrarna till skåpet öppna så det var typ bastu där inne. Alltså vem fan gör så? Nästa gång är jag inte snäll, då låser jag in fanskapets tvätt.

(Dagens i-landsproblem javisst)

För övrigt har jag haft en sjukt bra helg :D Bra jobbat alla inblandade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0