ledig lördag :D

Ligger i soffan o kollar på Idolrepriser. Lillvovven ligger på golvet o fnyser o suckar åt dom som sjunger dåligt haha.
Snart har jag slappat klart o då ska jag köra ett pass på gymmet. Har blivit mest promenader denna vecka o det är ju inte helt fel men det bygger jag ju inte direkt muskler av :P Efter gymmet blir det promenad igen dock, eftersom Goliat måste få röra sig lite också.

Ikväll är det fest hos en tjej i klassen :D jag är sjuk partysugen, nästan så jag funderar på att smutta på ett glas vin redan nu hehe..



Gammal bild på puppe


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja funderade också på det, är också riktigt partysugen redan nu!

2011-09-17 @ 14:55:19
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0