same old me again today..



Suddigt gos

Gaaah vad skönt det var att köra functional toning-passet idag :D Tjejen som håller i passet har gjort om det lite, så nu är det knappt nån kondition o massa mer styrka. Jag gillart :) Kondition tränar jag ändå hellre själv, genom löpning eller crosstrainer, än att köra på pass. Nu är det bara att invänta träningsvärken..

Kvällen spenderades på VIP-invigningen av Erikslunds nya köpcentrum, som sagt. Lite skoj :) Åt massa snittar o annat smarrigt men lyckades med att inte shoppa nåt faktiskt. Jag fick lite klustrofobi av att vara bland så galet mkt folk, men det är ju ändå kul att spana lite :P

Ne nu kallar sängen på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0