dagen D

I förmiddags var jag hos min mäklare och skrev på lite papper och bestämde pris på min lägenhet :) Imorrn kommer den förmodligen ut på Hemnet så jag är lite pirrig..

Men desto mer pirrig är jag inför kvällen!!!! Idag ska jag tatuera mig :D Det kommer nog upp en liten bild här när den har läkt. Här kommer en liten före-bild hihi



Förutom mäklarbesöket har jag även pluggat idag. En vetenskaplig artikel om koordineringsmekanismer inom organisation i multinationella företag lyckades jag läsa ut idag. Mycket spännande......

Just det, jag hann haffa några saker på stan idag också. En galet söt vit stickad mössa med pälstofs från Naturkompaniet och hårtoning från Kicks blev mina. Nu är det shoppingstopp för mig om jag ska lyckas resa nåt i vår.

Har precis ätit en stor skål med jordgubbar och Kesella vanilj. Trodde jordgubbssäsongen var över men jag har lyckats hitta riktigt söta och goda gubbar de senaste dagarna :) Tur, jag älskar ju jordgubbar.

Nu kom Sara hit så vi ska strax kila ner till Blue Bird. Erika o Linn kommer också o gör mig sällskap :)
Gaaaaaaah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0