I guess he'll read it in the smoke now

Nyss tog jag en promenad. Jag har varit sjuk i en vecka nu o klättrar typ på väggarna. (Hehe skrev 'kryper på väggarna' först, det hade varit en syn det) Jag är tillräckligt frisk för att plugga o träffa vänner och så, men vågar inte träna än. Och det stör mig.

Med huvudet fullt av tankar drog jag på mig en powerwalkoutfit och gav mig ut på långpromenad. Självklart hade jag musik i öronen. Lugna chillåtar. Ibland mår man så himla bra av att vara ute o gå, helt själv, med bara musik o sina tankar som sällskap. Har känt mig lite vilsen de senaste veckorna.. Har inte riktigt förstått varför.. Men tror att jag börjar inse att jag är färdigpluggad snart. O då börjar ju ett nytt kapitel i mitt liv. Får lite småpanik över det faktumet. Vad vill jag jobba med? Vart ska jag bo? Hur kommer mitt liv se ut?

Men det kändes som att jag trasslade upp en del frågor under min promenad. Dels är jag ju av naturen inte en stressande människa och dels kom jag ihåg vad min drivkraft är och vad som får mig att kämpa. Så länge jag har siktet inställt på mitt mål känns tanken på framtiden bra. Men det kommer nog komma fler stunder då jag känner mig vilsen..

Men redan snart börjar ju ett nytt liv för mig, i Thailand :D Jag är så sjuuuukt pepp på det. Jag känner att jag behöver ett halvår med mindre allvar och mer roligt. Vill hitta på massa busiga äventyr :)






Jag har inte lekt färdigt.

 


Kommentarer
Postat av: Erika

hihi min skruvade hjärna tycker det är lite roligt att du har texten "jag har inte lekt färdigt" med fet text under en bild där du ser lite lurig ut :) ut o lek av dig ordentligt nu EllePelle!! ;)

2011-10-31 @ 11:02:51
Postat av: Mikael Handfast

Härligt att höra att även du har kommit igång, jag tog min första vända idag, på tok för mkt kläder dock så svettades säkert 4kg i vätska :P nu blir det dusch och mat som kompensation :D

2011-11-07 @ 18:42:36
Postat av: elle

hehe jag visste att nån skulle tolka det så :) fast jag är nog lite lurig, hehe.. jaa Jokern, jag gjorde samma sak i torsdags, skulle gå en promenad men hade alldeles för mkt överskottsenergi så det blev en löprunda. I underställ, fleecetröja, jacka, mössa o lovikavantar. VARMT haha :P

2011-11-07 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0