tiger, tiger..

Ikväll packar jag för fullt. För imorrn hoppar jag på ett plan o reser upp mot nordligare breddgrader, nämlingen till Luleå! Det är tydligen rätt kallt där så har packat ner lite varmare kläder. Jag vet inte riktigt hur det går till, men varje gång jag packar så blir det hur mkt grejer som helst! Men jag vill ju ha lite valmöjligheter, kan ju inte bestämma nu vad jag vill ha på mig i helgen :P

Förutom packning har min dag bestått av att sätta upp affisher för Studenttorsdagen vi arrangerar den 20 oktober, kanelbullebakning och träning :) Gick på ett functional toningpass och efter det körde jag o Erika några maskiner på gymmet. Nu myser jag i soffan och känner mig helt slut i kroppen, men på ett skönt sätt :) Älskar känslan av att vara nytränad :D



Ne nu ska jag försöka pressa ner det sista i resväskan. Ha det gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0