skärpning!

Ja, lite dålig stil är det faktiskt av mig att blogga så lite. Men inspirationen har inte riktigt funnits där känner jag. Får lite dåligt samvete när jag ser att det är en tapper skara som kikar in här varje dag med förhoppningen att jag ska ha delat med mig lite mer av mitt liv..

Iallafall, idag har jag tagit det luuugnt! Det blev en mysig och lugn kväll igår med bubbelbad, vin o bästa tjejerna när vi firade Malin :) Kvällen avslutades på Å. Bra kväll!

Så jag vaknade utan att vara minsta lilla bakis imorse men det är ju ändå skönt att tillåta sig själv att ha en riktig mysdag, det är ju trots allt söndag :D Vi blev bjudna på frukost hos Ronja som precis flyttat in i en supermysig vindsvåning rätt nära mig. En helt vitmålad lägenhet med vita takbjälkar som hon inrett mysigt :)

En stor del av dagen har jag faktiskt spenderat i soffan men framåt eftermiddagen fick jag ett ryck och städade iordning lägenheten och tände massa ljus. Myskväll var jag sugen på :) Tvätt har även stått på schemat.

Fick sällskap av E så vi har sett The Reader ikväll. Bra film som skildrar konsekvenserna av andra världskriget på ett annorlunda sätt, men fokus ligger på en speciell relation...

Nu ska jag strax sova, denna vecka är det PLUGG som gäller. Som jag längtar...



Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0