Kuligt i Luleå

Jag hade en riktigt bra helg uppe i norr :D Det var kul att hälsa på bror min och se hur han har det i sin nya hemstad. Hans lägenhet var stor o mysigt inredd. Sjukt stor soffa!

Vi hann med lite allt möjligt. Massa fest, Yatzyspel, NORRSKEN, träffa sjukt mycket folk, shoppingrunda, stjärnfall, filmer o mys typ. Alla Lulebor var genomgoa :) En lite tråkig sak var att jag misslyckades med att ta det lugnt på fredagen för att vara mer pepp på lördagen. Jag var in the dimma så att säga så jag mådde sådär hela lördagen då höstens största fest var. Men det var sjukt kul ändå :) (Förutom att vi fick köa en och en halv timme för att komma in) 

Jag vann :D



Lek på Teknikens Hus



På Nordpolen?



Daniel, Jocke o Peppe på skolan






Hejdå Luleå

Nu är jag hemma i vardagen igen men det är ju inte fy skam det heller :) Hela veckan kommer att spenderas på jobbet och jag var en aning sliten imorse kan jag säga. Eller förresten, inte bara i morse. Jag har varit medvetslös hela dagen. Men jag lyckades laga middag ikväll som jag skulle beskriva som en kulinarisk höjdpunkt. Lövbiffrullader med philadelphiafyllning med smak av vitlök och örter i en sås med samma smak. Till det serverades hemlagat potatismos som blandades med mixad broccoli. Gött!

Nu tänker jag sova!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0