kärlek

I torsdags var vi på Raw Comedy Club på Tyrol på Gröna Lund och satan vad kul det var :D Vi råkade göra tabben att sätta oss typ längst fram så vi blev lite utfrågade o utsatta av komikerna haha. Det var TV-inspelning och det var två avsnitt som spelades in så vi kommer förmodligen synas en del :P Snyggingen Mårten Andersson är typ programledare och de andra som uppträdde var Karin Adelsköld, Ian Stone, Ola Aurell och Hasse Brontén. Ola Aurell har jag aldrig sett förut o han såg helt malpacerad ut för han ser ut som världens mest tafatta tönt, men sen började han spela gitarr o sjunga sina visor o han var nog en av dom roligaste :D





Min helg var varit lugn faktiskt. I fredags var vi hemma hos Jenny o bara chillade. Lördagen bestod av jobb och det var rätt mycket kunder så det var roligt :) Efter jobbet tog jag en timmes promenad för att mjuka upp mina ben som är tunga av träningsvärk. Det var 22 grader ute!! Väldigt vacker höstdag.

Kvällen spenderades hos Fredrik o Sandra, som bjöd på middag :) Fint kött, god sallad med rödbetor, chevréost, babyspenat o knaperstekt bacon och hemmagjord bearnaisesås och gorgonzolasås. MUMS! Jag och Sara stod för efterrätten och det blev gino. Trevlig kväll :)

Idag ska vi åka till farmors hus för att se vilka saker vi vill ha därifrån. Jag har inte varit där sedan hon gick bort, så det kommer nog bli rätt jobbigt. Kommer kännas tomt. Kanske kommer jag förstå verkligheten, att hon inte längre lever..



Min tatuering 'kärlek' står för alla jag älskar i mitt liv. Min familj och mina vänner. Farmor <3


Kommentarer
Postat av: erika

Du är ju den hetaste hetingen av alla hetingar! <3

2011-10-02 @ 14:42:00
Postat av: Anonym

du är <3

2011-10-02 @ 23:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0