Sweat, baby sweat!

Vilken dag det har varit! En mycket bra vardag enligt min mening :) Dagen inleddes som vanligt med en heldag i skolan där vi kämpade vidare med kandidatuppsatsen. Vid tresnåret gick vi hem och jag fick ett samtal av en sällskapssjuk S som var utanför min dörr. Vi tog en runda till Konsum o handlade lite käk. Mys :)

Sen var det dags för träning. Jag o Linn körde hårt på gymmet i över två timmar!! Det var riktigt välbehövligt kan jag säga. Så småningom fick vi sällskap av Julia och så hoppade vi i bassängen och simmade en sväng. Det är riktigt mysigt på kvällssimmet på badet för dom släcker ner lyset och tänder massa ljus. Gosh vad skönt det var att simma :)

Efter simmandet njöt vi i bastun en bra stund. Magen skrek dock av hunger så nu på sena kvällskvisten har jag lagat mat. Inspirationen kom från Linn och det blev panerad rödspätta med kokt potatis, rivna morötter o

ch remouladsås. MMMMMMMMMMMMMMM :)

Kommer nog sova gott inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0