I just wanna make you sweat

Jag är precis hemkommen från gymmet och tusan vad mycket folk det är där vid den här tiden. Men jag tycker det är riktigt roligt att så många tränar och bryr sig om sin kropp o hälsa :) Träffade många som jag känner där, det brukar inte hända haha!

På kvällens meny står ost och skinkpaj med broccoli. Jag har fixat ihop pajdegen och jag har bytit ut en stor del av vetemjölet till havrekli, lite nyttigare iallafall :) Jag är ruggigt hungrig så jag rörde ihop en chokladproteinmousse som jag precis har mumsat i mig, medan jag väntar på att pajen ska bli klar :P

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen blir det som sagt middag. Jag är lite sällskapssjuk så det är möjligt att jag hittar på nåt skoj ikväll...



Fladdermus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0