Naaaeeeeeeej!

Tror ni det blev promenad? Icke!
Blev det plugg? Icke!
Tupplur då? Nopp !

Det blev en spontan middag på Spicy Hot med Sara, Malin o Malin :) Har lite ångest över icke-plugget, men det löser sig nog :P Skulle jag mot all förmodan lyckas läsa ut denna bok så skulle det vara en av få som jag faktiskt läst under mina år på högskolan .. 



Åre i mitt <3


Förresten! Jag kikade tillbaka i mitt gamla arkiv, o upptäckte att igår firade min blogg fyra år och tre månader. Och när jag startade den hade jag och Johanna precis bokat en resa till Thailand. När jag efter tre års paus nu har börjat skriva lite igen handlade mitt första inlägg bl a om att jag precis hade kommit in på en skola i Thailand. Lite kul :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0