flackande blickar upp och ner och igen, åh

Dagar som idag borde det finnas fler av :)

Började dagen med en mils morronpromenad med Erika. Sen åkte vi o Linn o Malin till Framnäs där vi solade o badade heeeela dagen :D Hur skönt som helst. Men aaaaaj vad min kropp bränner nu.. Fick besök av sötisen Rasmus också, hihi.

På kvällen tog vi en sväng förbi Ronja som hade massa valpar hemma. Helt galet små söta pälsbollar! Såg ut som små gosedjursvalpar. Med vassa tänder :P
 
Sen jag kom hem har jag legat nerbäddad i soffan med en asbra bok som tyvärr blir utläst idag. Började igår.. Den farliga leken av Mari Ljungstedt läser jag o alla hennes böcker är riktigt bra :) Alla böckerna är kriminalromaner som uspelar sig på Gotland. Spännande.

Ledig dag imorrn med, gaaaaah mitt liv är rätt bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0