pissed off

Jag är arg! Som många säkert vet så bor jag ju i en studentlägenhet men jag äger även en bostadsrätt som jag hyr ut i andra hand. En tjej bodde där från februari 2010 till februari i år, och nu bor en annan tjej där.

Idag fick jag en faktura från min bostadsrättsförening. Tydligen har grannarna ringt störningsjouren i DECEMBER förra året om att det spelades hög musik från "min" port. O enligt securitas kom ljudet från min lägenhet, där förra hyresgästen bodde då. Fakturan är på 1700 spänn.

Jag kontaktade min förra hyresgäst på en gång och förklarade läget. Men hon tänker inte betala nåt för hon säger att hon inte ens äger en stereo.

OCH I HELVETE ATT JAG BETALAR SKITEN!!

åÅÅÅÅÅÅh orkar inte. Jag tycker ju att det har noll med mig att göra så jag föreslog att hon ska ringa föreningen och höra hur det går att lösa. Jag vet att det är jag som äger lägenheten som är ansvarig för den men jag vägrar betala en jävla securitasfaktura när jag inte ens bor i lägenheten.

FUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0