you can taste the bright lights but you won't get them for free

Denna dag har varit hur bra som helst :)

Ställde klockan hyfsat tidigt (för att vara mig) och var på gymmet 9. Körde ett tufft pass men det känns att jag har latat mig de senaste veckorna. Fick kämpa :P

Resten av dagen spenderades på pappas båt. Det var sköönt att bara slappa i solen. Vi tog en lite längre runda och åkte till Sundbyholm o åt lunch där. Hemvägen tog låång tid för vi körde jättesakta o njöt av solen.











En av båtarna på bilderna är vår, gissa vilken :P

När vi hade kommit i land åkte vi hem till papi och jag råkade somna lite i hans solstol.. Sen bjöds det på grillat :D

På kvällen fick jag besök av D och godis o så kikade vi på fotbollen. Som gick rätt dåligt för våra svenska damer tyvärr. Får gratulera Japan till finalplatsen.

Imorrn blir en fullspäckad dag. Före jobbet ska jag till Blodcentralen och ge blod. Sen jobb hela dagen och efter det ska vi till Malins stall och rida :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0