Power Meet

Här kommer ett litet snabblogginlägg :) Har ju ekat tomt här sista tiden.

Sitter o väntar på att Erikis o Beeis ska komma hit med subway :D Mmmmmm.. Jag är lite småsliten efter gårkvällen o sjuukt hungrig! I helgen har det ju varit Power Meet här i Vässan så staden har varit invaderad av fina och fula raggarbilar och fula och fulla raggare. I fredags var vi nere en sväng vid cruisingen vid Löga och kollade på hela spektaklet. Jag tycker att det är kul att det händer nåt här i stan men det blir liiite för dreggigt på  Power Meet för mig :P

Igår firade vi fina Vicky som fyllde år :) Vi började hos mig med tårta o presenter o så småningom tog vi oss ner till hamnen till Fredriks båt o fortsatte festen där. Mycket trevlig kväll.

Slänger upp massa bilder senare.


(Ber om ursäkt för eventuella stavfel, jag kanske är full fortfarande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0