ledig dag

Gick upp hyfsat tidigt imorse o drog till gymmet. Mitt gym har muppiga öppettider på sommaren så idag var det 7-11 som gällde. (Jag var ju självklart inte där så länge men det är öppet då :P) Körde ett håårt pass. Skönt :)

Resten av dagen har jag spenderat med Victoria :) Vi åt på stan o gick o slökollade i butiker. Jag fyndade en bikini hehe.

På kvällen kollade vi på film med Erika o Sara, myskväll :) Hela dagen har varit riktigt skön meeeeeen jag saknar ju solen!!! Får damp när jag inte får njuta av solen.. :/

Får se om jag är duktig imorrn bitti o sätter klockan tidigt o tar en morronpromenad innan jobbet. Väderprognosen säger moln o 15 grader.. Hmm.. Nånting säger mig att min säng kommer vara skön imorrn bitti :P

Aja godnatt.



Ett ögonblick känns allt som förut. Fast ändå inte. Bara en illusion..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0