don't wake me cause I'm dreaming, of angels on the moon

Här har det ekat tomt på sistone.. Sorry för det.. Det är en trogen liten skara som kikar in här varje dag så jag slänger in ett litet inlägg :)

Jag är busy tjej just nu!! Jobbar mycket och så är ju flera av mina vänner som har flytt stan hemma nu över sommaren o hälsar på så jag vill ju umgås med dom så mycket jag hinner. Min Fia är hemma :D Min låtsassyrra som pluggar och jobbar i New York sen tre och ett halvt är tillbaka. Min pappa o hennes mamma var tillsammans förut, och dom har ett barn tillsammans så vi har en gemensam bror. Min Fia :)

Helgen har varit hur bra som helst. Har hunnit med mys, jobb, festlig fest, efterfest, bakispizza, fika, roadtrip, sol, bad, klippklättring och vilsekörning. Gäller att ta vara på dom lediga stunderna!

Nu är jag slut som människa, så ska bara fixa klart kycklingen till morgondagens matlåda o sen är det dags att bädda ner mig i sängen :)

Ska dela med mig av lite bilder o sånt från senaste tiden. Men inte nu. Tar det när jag får några minuter över i framtiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0