ridtjej!

Gaah jag börjar bli lite trött på att typ aldrig vara ledig.. Eller ja, när jag väl är ledig på kvällar o så så bokar jag upp mig. Behöver lite vila känner jag :P

Imorse ringde klockan tidigt o 07:35 inledde jag min löprunda :) Heelt galet, jag är ju världens morrontröttaste tjej. Men det gick riktigt bra faktiskt, blev inte superlångt men det var skönt att röra sig lite. Sen har jag jobbat heeeela dagen och det har varit segt. Både jag o Jossan har lullat runt som sengångare. Inte bra..

Nu har jag precis slängt i mig min middag o om en stund ska jag o syrran till hennes stall. Ska rida :D :D

Woopeliwoop, berättar kanske hur det gick sen.

Kommentarer
Postat av: erika

Jag tycker du var grym som va uppe o sprang! :) hoppas du har de mys i stallet!

2011-08-02 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0