Tupplur!

Japp, en lååång tupplur har jag tagit idag :) (Varför heter det tupplur förresten?!) Kände att jag behövde sova lite efter en helg med lite sömnbrist :P Men det kanske var lite dumt att sova ända till 9.. Nu är jag ju pigg!

Denna vecka kommer bestå av plugg, men inte lika mycket som tidigare :D Imorrn ska PMet som vi har slitit med i några veckor in och det känns SKÖÖÖÖNT! Vi är i fas och har mest lite finslip att fixa imorrn. Jag kommer alltså ha lite tid över för annat den här veckan, för en gångs skull. Får se vad jag kommer hitta på för skoj.

Veckan kommer förmodligen att avslutas i Funäsdalen :D Woop woop! Jag måste bara se till att byta bort min jobbtid på lördag..  







Gammal bild från Löga i brist på andra :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Meeeen, visste du inte kunde fålla dig från fjället ;)

Roligt får du ju säkerligen iaf om du åker :)

2011-04-05 @ 14:22:05
URL: http://akadandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0